miércoles, 6 de junio de 2012

ELKARRIZKETA


Elkarrizketa hau, nire aitari egin nion, iñaki lasa. Hasieran hirugarren adineko pertsona bati egin behar genion baina batzuk ezin zutenez hirugarren adinerako pertsona bati elkarrizketa egin, irakasleari esan eta azkenean elkarrizketa nahi genuenari egiteko esan zigun. Azkenean nik nere aitari egin nion eta elkarrizketaren gaia da, ea noizbaiten kanpora bizitzera joan den, egun batzuk edo hilabete batzuk bizitzen egon den leku guztiak kontatu zizkidan. Elkarrizketa nire etxeko sukaldean egin nuen mobilaren kamararekin.
Gero klasera eraman eta han editatu nuen, zati batzuk moztu nituen eta hasieran. nori egin nion jarri nuen eta bukaeran eskerrikasko jarri nuen, elkarrizketa egin zuenari, nire aitari, eskerrak ematen.
Elkarrizketa hau ere hirugarren adinerako pertsona bati egiten bagenion konkurtsora bidali beharko genuen baina azkenean ez genuen bidali.



No hay comentarios:

Publicar un comentario