miércoles, 6 de junio de 2012

KARTELA



Lan hau kartel bat da, eta egin behar izan genuen irakasleak esan zuelako kartel bat egin behar genuela hirugarren adinekoentzat. Bakoitzak gauza bati buruz egin genuen baina hirugarren adinerako jarduera bati buruz egin behar zen, nik kontzertuak dohainik egitea pentsatu nuen baina adibidez beste batzuk hirugarren adinerako udalekuak... egitea pentsatu zuten.

Kartel hau egiteko programa berezi bat erabili nuen letrak etab. beste kolore batean eta desberdinak erabiltzeko eta hori lortzen duen programa fotowall izena du. Fotowall programarekin argazkiak beste azgazki baten gainean eta gauza gehiago jarri daitezke baina nire ustez argazki batekin nahikoa zen eta bakarra jarri nuen. Kartelean, ikusten den bezala informatzeko nahikoa den informazioa eta animatzeko lerro bat jarri nuen. Lan hau egin eta gero irakasleari entregatu eta berak nota jarri zuen.






No hay comentarios:

Publicar un comentario