sábado, 9 de junio de 2012

IRITZI ARTIKULUA

Iritzi artikulua tratu txarrei buruz egin nuen, nire iritzia eman behar nuen gai honi buruz eta informazioa ere jarri behar nuen. Informazioa interneteko web orrialde batean aurkitu nuen, definizioa etab. jarri nuen eta gero nire iritzia jarri nuen. Nire iritzia hori egitea oso gaizki zegoela jarri nuen. Tratu txarrak jasotzen dituen pertsona emakumeak direla jartzen zuen, baina gizonak ere jasotzen dituztela eta tratu txarrak bi motakoak izan daitezkeela ere jartzen zuen, hau da, fisikoa pertsona batek beste bati jotzea dela eta psikikoa, irainak etab esatea dela.


iritzi artikulua duela bastante egin genuen eta egin eta gero irakasleak zuen usban gorde eta berari zuzentzeko eman nion, zuzendu eta gero, nituen akats guztiak zuzendu nituen eta berri gorde usban gorde nuen eta ez nuen klaseko ordenagailuko karpetan gorde. Irakasleak gure lan hau bloggera igotzeko esan zigun, baina usba puskatu egin zenez ezin izango det iritzi artikulua bloggera igo.



No hay comentarios:

Publicar un comentario